Такси-Сервис ... с Вами и для Вас

Заказать такси в Золотоноше, т. 37-145.

Предыдущие новости

06/01/19 06-янв


03/01/19 03-янв


27/12/18 27-дек


26/12/18 26-дек


24/12/18 24-дек


23/12/18 23-дек

Опросы

Откуда вы узнали о Такси-Сервис?

Откуда вы узнали о Такси-Сервис?

  •  Вышел из Google, Yandex, Rambler, Meta, msn, Yahoo
  •  По объявлению
  •  От знакомых
  •  Нашел визитку
  •  Просто набрал адрес
This poll has 0 more questions.
Результаты
Other polls | 115 голосов | 1 Комментарии

Новое на сайте

СТАТЬИ

Новых статей нет

 Курс «Сприяння зростанню активності творчих задатків педагогічних працівників за допомогою ігрового способу організувати роботу  

26.12.2018 г. | 12:10

https://lh6.googleusercontent.com/HoMh_mYJPG5i6ptdfLX3D9YXdAJj7c2Cl8TqHFWF17gdLCahS7mNONL-6N9NJ7zPuq5TjBZd-ICzTr85qZVsm7XWGM67ddzwfpcPi-Xvyz5xuBjbQMEe38gVQHopVKNMU6VFKVOw

Заняття розробила спеціаліст з психології – Олена Черниш

Тривалість навчального курсу : тридцять шість годин. Коштує він шістсот сорок гривень. Наявна можливість навчатися за дистанційною формою.

Заняття спрямовані, в першу чергу, на активізацію творчих задатків учнівського колективу, формувальний процес зростання зацікавленості у навчальній діяльності та відчуття впевнених дій та вчинків і особиста внутрішня сила.

Всі ці задачі лягають на плечі вчителів.

Передбачені програмою заняття пропонують педагогічним працівникам нову інформацію про сучасні розробки, методи, техніки, підходи. Суть цих компонентів у розкритті креативних вмінь та можливостей кожного учня, створенні зацікавленості та вмотивуванні у навчальній діяльності. Для умов теперішніх закладів освіти подібного роду форми викладання будуть передувати та розширювати фундаментальні, гармонійні задатки розвиненої особистості учня.

В незалежності від того, який предмет викладає педагог, він у обов’язковому порядку має:

  • Створювати умови для заохочення учнівського колективу максимально використовувати внутрішній потенціал;

  • Навчити формувальному процесу гарної, адекватної саморефлексії;

  • Закликати до самостійного готування та пошукових процесів інформативних даних;

  • Впливати на позитивну атмосферу та соціалізаційні процеси у класному колективі.

Створені заняття курсової програми демонструють інтерактивний спосіб форм трудового процесу педпрацівників, які бажані для використання впродовж уроків з дітьми середньої та старшої школи. Це потрібно для того, аби:

  • Впливати на розвиток психічних процесів вихованців;

  • Заохочувати до пізнавальної активності;

  • Змінювати взаємодію між вчителем та учнями;

  • Формувати навички самому здобувати знання;

  • Збільшувати можливості учнівського колективу опановувати самоконтроль.

Даний спосіб позитивно впливає на зниження такого роду дій, що травмують дитину іу процесі виставлення оцінки набутих знань, представляє можливим обирати форми та стиль відповідей, вміти визначити співрозмовників, що безпосередньо належить до індивідуальних особливостей кожного школяра.

Заняття спрямовані на допомогу викладачам старшої школи шкільних закладів освіти та психологічним працівникам.

Мета занять – сприяти вчителям до пошукового процесу творчих задатків способом інтерактивних методів влаштування навчальної діяльності, створити комфортні, здорові умови, щоб покращити ефективність запам’ятовування інформації та соціалізації дітей середньої та старшої школи.

Завдання навчальних годин:

  • Направити працю педагогічних працівників у правильне русло всебічного розвитку учнів за допомогою творчої складової навчальної діяльності;

  • Скерувати компетентнісний підхід освітян на всесторонній розвиток дітей за допомогою творчої складової навчальної діяльності;

  • Спрямувати компетентнісний підхід освітян на самостійний характер вивчення матеріалу, поглиблювати нові знання та розвивати особисті здібності школярів;

  • Розвивати вміння вчителів для мотиваційної складової пізнавального процесу учнів програми освітніх вимог;

  • Встановлювати мотиваційний та стимулюючий компоненти для педпрацівників, щоб ті, в свою чергу, організовували процес навчання використовуючи ігрові методики задля збільшення впевненості у власних силах та покращення результативності у процесі оцінювання знань школярів;

  • Підштовхнути освітян до наукових, освітніх здобутків та напрацювань, а ще зміцнювати професійний рівень;

  • Звертати увагу на психічні та емоційні складові, творчий потенціал та комунікацію педагогічних працівників.

Ефект, що передбачається:

  • Заохотити вчителів закладів освіти до творчого процесу;

  • Вмотивовувати педагогічний склад на позитив;

  • Впроваджувати ігрові форми організації педагогічної діяльності;

  • Оволодіти сучасними методами інноватики до навчання шкільним дисциплінам задля збільшення обсягу знаннєвих можливостей учнів та перевіряти рівень опануваннями ними.

По закінченню навчального курсу Вам буде надано свідоцтво. У ньому будуть зазначені пройдені академічні години.

Джерело https://vseosvita.ua/course/aktyvizatsiia-tvorchoho-potentsialu-vchyteliv-shliakhom-vykorystannia-ihrovykh-form-orhanizatsii-uchniv-na-urotsi-2.html

Курс «Сприяння зростанню активності творчих задатків педагогічних працівників за допомогою ігрового способу організувати роботу | 0 Комментарии | Создать учётную запись
Следующие комментарии принадлежат тем, кто их опубликовал. Этот сайт не несёт ответственности за содержание комментариев.

© 2008-2012 Такси-Сервис. Использование материалов сайта Такси в Золотоноше разрешается при условии обратной ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на http://t-s.org.ua/.