Такси-Сервис ... с Вами и для Вас

Заказать такси в Золотоноше, т. 37-145.

Предыдущие новости

31/01/19 31-янв


20/01/19 20-янв


16/01/19 16-янв


13/01/19 13-янв


06/01/19 06-янв


03/01/19 03-янв


27/12/18 27-дек


26/12/18 26-дек

Опросы

Откуда вы узнали о Такси-Сервис?

Откуда вы узнали о Такси-Сервис?

  •  Вышел из Google, Yandex, Rambler, Meta, msn, Yahoo
  •  По объявлению
  •  От знакомых
  •  Нашел визитку
  •  Просто набрал адрес
This poll has 0 more questions.
Результаты
Other polls | 115 голосов | 1 Комментарии

Новое на сайте

СТАТЬИ

Новых статей нет

 Розірвати не можна читати!  

20.01.2019 г. | 22:59

Роль читання у формуванні дитячого світогляду не можна недооцінювати. Книги як щастя — їх ніколи не буває забагато.

Доволі часто перед батьками постає питання як саме донести до дітей думку про важливість книг. Якими ж мають бути дії батьків щоб заохотити дітей до читання. По-перше, необхідно не втрачати надії. Спеціалісти “Всеосвіти” відвідали лекцію “Як виховати читача” на базі приватної бібліотеки “BOtaN” та із вирішили поділитися отриманою інформацією й досвідом.

Відповідальні батьки переймаються про те, чи є вони вихідцями для власних дітей. Саме батьки (відповідно до їхніх власних переконань) найбільшою мірою відповідають за те як саме складеться доля та подальший життєвий шлях їхньої дитини. Однак на думку Ольги Школенко більше користі принесе акцентування уваги на тому, які дії допоможуть зробити майбутнє дитини кращим і якомога частіше повторювати саме ці вчинки.

Дехто вважає, що існують вікові норми, відповідно до яких і треба починати читання книг для дітей. Однак таке засудження не може бути вірним, так як не можливо окреслити той вік, до якого заборонено читати книги.

“Діти раціональні і вони розуміють мовлення від народження”

Француаза Дальто

Єдиною надзвичайно важливою річчю є усвідомлення того, що у різному віці люди абсолютно по-різному сприймають книги. Впродовж першого року життя малюк сприймає книжку як форму спілкування з батьками. І лише впродовж другого року життя дитина починає розуміти, що книга — річ. Вона прагне торкатися, жувати, розривати книги, тобто так би мовити встановлювати контакт. Для дітей надзвичайно важливими є тактильні відчуття, вони мають цю книгу потрогати руками. Крім того, як і всі предмети у цьому віці ї, книжка одразу потрапляє до дитячого ротика, щоб скуштувати її. Тож варто обирати книги для дітей, відповідно до віку, рівня та особливостей сприйняття. На щастя, сьогодні пропозиція на ринку книг надзвичайно різноманітна. Потреби найменших читачів можна задовольнити за допомогою гумових книжечок, книжок з тканини, книжок-картонок тощо.

Знищити – значить зрозуміти

Деякі книжки створені для того, щоб їх розірвали. Чому у дитини така поведінка? Родичі, зазвичай, купують книжки, які подобаються їм. Тобто ця книга вважається цінною,бо вона подобається татові і мамі. Ситуація з книжками схожа на купівлю дорогих, красивих іграшок, які коштують купу грошей, але разом з тим приносять більше задоволення батькам, ніж дітям. Така ситуація складається через те, що дітям подобаються такі іграшки, які можна легко розібрати на частини, розламати. Малюк намагається пізнавати навколишній світ, зокрема, досліждувати і те, що знаходиться всередині будь-чого, книги в тому числі. Для дитини обережне поводження з книгою, зберігання її в правильному положенні і місці — речі абсолютно незрозумілі. Поруч з тим, діти точно знають,що книга — чудова підставка для тарілки. Діти намагаються визначити її призначення.

Необхідно наголосити на тому, що діти можуть псувати книги ще через деякі причини. Скажімо, у такий спосіб вони вивільняють свою агресію. У протилежному випадку вони можуть вгамовувати власну агресивність за рахунок інших дітей.

Також, коли дитина рве книгу, вона розуміє, що порушує заборону, однак отримує задоволення від порушення норм.

Чим суворішою є заборона, тим більше дитина хоче її розірвати. Для того, щоб книги у вашому домі залишалися цілими, необхідно надати якісь альтернативи, щоб дитина могла задовольнити своє бажання щось розірвати. Необхідно наголошували на тому, що ось ці книги не можна псувати, а ось ці — газети, старі журнали, клаптики паперу, можеш брати. Це допоможе дитині позбавитися від внутрішньої напруги. Дії малюка спрямовані на руйнування, псування речей приносять йому задоволення. Як би це дивно не звучало для нас, дорослих.

Найкраща «їжа» для уяви – нестворені образи

Діти у віці 2-4 роців не розрізняє особистих переживань та реальності. У дітей з'являються фантазії про дивовижних чудовиськ, які доводять поруч, про незвичайних істот, які живуть на полицях шафи чи під ліжком… Діти лише починають розрізняти власний вимисел і реальність, “запускаючи” їхню уяву. У той момент, коли діти слухають казку від батьків, вони уявляють різні образи. Книжка може містити ілюстрації, проте вони не описують всіх подій і дитина починає шантажувати.

Що разом з тим корисного є у мультфільмах? Наприклад, сюжет мультфільму дитина також проживає, для цього вона ототожнює себе з конкретним героєм. На думку французьких психоаналітиків варто пропонувати до перегляду мультфільми дітям лише після досягнення ними 3-х річного віку. Але чи дотримуються батьки цього?

Які ж причини того, що вплив мультфільмів на образ на мислення дітей відрізняється від впливу книжок. Мультфільм — результат чужої уяви: автор прочитав книгу, уявив образи і створив. Звичайно, хоч у мультфільмах і залишається місце для дитячих фантазій, вони все одно створені іншими. І ці інші вже наповнили мультфільм образами героїв, місцевостями та подіями, а для дітей важливо вміти фантазувати самостійно. Від того чи відбудеться “запуск” уяви в цьому віці, залежить як саме відбудеться розвиток інтелектуальних здібностей, і навіть, фізіологічних параметрів дитини.

Повага і книжки, мислення і успіх

Спілкування з дітьми 5-6 років передбачає рівність та цілком дорослі розмови —це принципово. Що ж підрозумівається під розмовами «на рівних»? Звичайно, дитина не має такого досвіду, як її батьків, але це не означає, що її не потрібно поважати. Повага батьків до дитини та її потреб — важливий елемент гарних стосунків. Книжки для дітей доволі часто обирають батьки. Батьки думають, що так правильно, насправді ж, так робити не потрібно, це лише шкодить дитині. Таким чином дорослі обирають замість дітей ту інформацію, з якою вони мають познайомитися. Якщо книга, яку обрала ваша дитина вам не до смаку, це ще не значить, що необхідно наполягати саме на вашому виборі. Якщо батьки хочуть, щоб психіка дитини розвивалася та структурувалася правильно, тоді варто поцікавитися як саме відбувається формування людського «Я»?. Відповідь: побудова «Я» кожного з нас відбувається на основі взаємодії з іншими людьми.

Людське “Я” лежить на перехресті взаємовідносин

Наше оточення — мама, тато, бабусі, дідусі, друзі, знайомі — люди, від яких ми переймаємо досвід. Нашим відображенням є спосіб мислення. А спосіб мислення, в свою чергу, залежить від досвіду, який ми маємо. Рівень інтелекту і майбутні успіхи дитини залежать від того, наскільки рідні допоможуть їй зрозуміти все те символічне, що нас оточує. Що підрозумівається під символічним? Скажімо, зараз, коли Ви читаєте ці рядки, Ви розумієте, що тут написано, бо багато років тому люди визначили що саме яке слово означає. Тому, і розмова наша не про книги і любов, а про перспективи на майбутнє.

Говорячи про книжки, люди підрозумівають розвиток мислення. Говорячи про розвиток мислення, підрозуміваються погляди, які формуються і які стануть успішним підґрунтям у майбутньому, що і допоможе стати Вашій дитині успішною.

Повторення – мати спокою

Доволі часто діти просять повторювати якусь казку чи тип оповідання щовечора. Батькам може не подобатися зміст написаного, вони не можуть зрозуміти, чому для дитини це є таким важливим, чому їй так подобається. Інколи батьки навіть потайки глузують вибору малюка, АЛЕ! Діти помічають деталі, які є важливими для них, і саме через це хочуть скоро історію знову і знов. Дитина може пам'ятати кожне слово з цієї історії і навіть якщо мама чи тато забудуть чи переплутають, то дитина обов'язково нагадає, яке саме слово там має бути. Цей приклад доводить, що для дітей надзвичайно важливим є повторення того, що їй подобається.

Батьки можуть цього не усвідомлювати, або ж вважати маловажливим, проте дитина у такий спосіб пропрацьовує страхи, життєві події тощо. Таким чином вони намагаються подолати тривогу, знайти передбачення на майбутнє, усвідомити стабільність світу. Повторення улюблених віршів і казочок допомагає дитині заспокоїтися, відчути умиротворення.

Підлітки – ПРОТИ!

Якщо підлітку не подобаються рекомендації батьків щодо читання книг, значить батьки правильно виховують дитину. Саме у підлітковому віці змінюються орієнтири дитини. Вона намагається піддавати сумнівам та оскаржувати все те, що вважається цінністю у родині. І це зовсім не свідчить про те, що через деякий час дитина не розпочне читати. Швидше за все, дитина знову буде читати, якщо це було традиційним заняттям родини, у якій вона виховувалась. Тому, якщо батьки зустрічають опір дитини до читання, відверте заперечення книжок, значить вони на вірному шляху.

Коли батьки виступають у ролі порадника, друга, не змушують, не дають вказівки і настанови, а просто разом з дитиною постійно читають, то асоціації при читанні книг будуть тільки приємні, будуть нагадувати про приємний час, проведений в компанії батьків. І незважаючи на те, що в певному віці дитина може припинити читати, за таких умов, вона обов’язково повернеться до книжок.

Джерело: https://vseosvita.ua

Розірвати не можна читати! | 0 Комментарии | Создать учётную запись
Следующие комментарии принадлежат тем, кто их опубликовал. Этот сайт не несёт ответственности за содержание комментариев.

© 2008-2012 Такси-Сервис. Использование материалов сайта Такси в Золотоноше разрешается при условии обратной ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на http://t-s.org.ua/.